Mrs Panda
Hiperbolanya hidupku
Tuesday, May 21, 2013 • 05:39 • 0 comments
Assalamualaikum ,maaf lama takpost and tinggalkan blog yang penuh habuk ini.Sumpah busy gila dengan exam,exam Yaya tiga minggu kot,kononnya cikgu tu nak kitaorang biasakan sebab thats how long SPM exam will held.Aku dah stress gila dengan exam MATH and AKAUN, dua dua subjek tu aku taktau la pass ke fail.tapi kalau nyawa-nyawa ikan,aku dah bersyukur,sebab aku tau aku buat terok.Result lain tu entah aa,rasanya menurun maybe,i dont know what's wrong with me.But luckily exam MPV senang and aku dah habis pun exam tu.Exam MPV 2jam 1/2 tapi mostly classmate aku and aku buat sejam,yang budak melayu dah mulalah cium meja tidur,budak cina tengah menyembang and whatsoever,me? aku letak novel bawah meja,dah habis paper tu and masa pun still berbaki aku pun mulalah baca novel yang bertajuk 'AWAK SUKA SAYA TAK'.And sekarang ni aku ter-suka dekat musuh ketat aku a.k.a buntat tu.Ingat lagi dia senyum dekat aku,terus aku ter-suka.Ajaibnyaaa. :3 Oh and one last thing aku nak pergi bay-kay-syen nanti ke Thailand.


PASTFUTURE
Owner
[eighteen]

Walkie Talkie



My Status
>> PUTRA'S
date :9.7.14
at:10 am


>> NEW LIFE
date : 1/1/15
at: 12pm


>> I miss you :/
date: 21/12/2012
at: 13.13pm

History

  • Ohhhhh :)
  • Mix feelings
  • Yang Mana Satu Idaman Kalbu? :'(
  • Runningman.Berlari Lelaki? Apakah?
  • Save the date :)
  • Will be mising you friend
  • Taktau nak letak title post apa :'(
  • Kan best kalau
  • Rice has become porridge
  • 19.12.12

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Yaya