Mrs Panda
Will be mising you friend
Saturday, January 12, 2013 • 21:42 • 0 comments
Dah tiga tahun,kawan dengan dia.NURUL ATIQAH FARHANI BT MOHD ROSHIDAN.Dulu,perangai aku tak ngam gila dengan dia ni.Tapi Allah buat semua tu cantik dah.sebab aku sama kelas,sama form,sama unit uniform,sama rumah sukan,sama kelab even sama permainan.See,dia lah yang selalu aku cerita segala pahit manis aku.Tipulah kalau aku cakap kami takpenah gaduh tapi kalau gaduh pun taklama,sekarang ni dia nak pindah pergi vokasional,mula-mula Mai,sekarang ni tyqa,So hari isnin ni officialy aku dah hilang bestie aku.Life must goes on.I will always be your loyal bestfriend eventhough we were far away.Rindu Sepet


PASTFUTURE
Owner
[eighteen]

Walkie Talkie



My Status
>> PUTRA'S
date :9.7.14
at:10 am


>> NEW LIFE
date : 1/1/15
at: 12pm


>> I miss you :/
date: 21/12/2012
at: 13.13pm

History

  • Taktau nak letak title post apa :'(
  • Kan best kalau
  • Rice has become porridge
  • 19.12.12
  • Unable to delete your feeling,please try again
  • Hatiku pening kepala makan ubat pun tak lega-lega
  • Saya gamers.jyeah :)
  • Pembedahan plastik blog aku berjaya :)
  • Batak eh kau ?
  • Why you come back into my live

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Yaya