Mrs Panda
Taktau nak letak title post apa :'(
Friday, January 11, 2013 • 00:40 • 0 comments
Assalamualaikum,dah lama yaya tak post anything sini sejak bukak sekolah,al-maklum lah,aku ni dah form 4,*acewahh.so aku tak apply mana2 teknik vokasional and terpaksalah stay dekat sekolah kadir,hmm so sad.Aku sekarang ni bergelar pelajar multimedia,tapi takbelajar apa pun lagi sebab cikgu tu cuti bersalin n takda sapa nak ganti,so time tu aku dengan kawan-kawan baru aku akan ronda satu sekolah tanpa arah tuju.Bila boring pulak,kamu akan main game yang menyerupai budak kecik padahal dah form 4.and aku rindu TAN XIN YONG,dah lama dia takonline.entah malas nak pikir pasal dia.couple pun macam takcouple and right now,im in the middle of forgeting him.Okay choup choup,act taknak cerita pasal cinta.sekarang ni jugak aku suka sangat tidur dalam kelas,tapi kalau time math kena besarkan mata yang sepet disebabkan cikgu tuu selalu tanya soalan-soalan yang hamat payah
.N dah sorang bestie aku tu pindah,sorang lagi pulak nak pindah.so lepas ni bestie aku semua dah takda,hmm redha,bila teringat je memang nak nangis tapi takpa,aku akan selalu doakan kau tyqa.jaga diri baik-baik,tambahkan berat badan tu sikit,dah macam lidi,dan kau,mai selalu jadi bestie walaupun dah jauh.Amin.Iloveyou:)


PASTFUTURE
Owner
[eighteen]

Walkie Talkie



My Status
>> PUTRA'S
date :9.7.14
at:10 am


>> NEW LIFE
date : 1/1/15
at: 12pm


>> I miss you :/
date: 21/12/2012
at: 13.13pm

History

  • Kan best kalau
  • Rice has become porridge
  • 19.12.12
  • Unable to delete your feeling,please try again
  • Hatiku pening kepala makan ubat pun tak lega-lega
  • Saya gamers.jyeah :)
  • Pembedahan plastik blog aku berjaya :)
  • Batak eh kau ?
  • Why you come back into my live
  • Forever Friend Nur Maisarah Bt.Azmi

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Yaya