Mrs Panda
Save the date :)
Sunday, January 20, 2013 • 08:20 • 0 comments
Assalamualaikum so today date is 21/1/13,and im so happy.,sebab?dah sebulan kami dah relationship.Aku ni setia kalau orang tu setia dengan aku so yeah.Walaupun kami duduk jauh tapi communication rasanya takde masalah kot.Tapi kalau cinta jarak jauh*poyo budak ni* ni memang payah dari segi takboleh jumpa f2f,takboleh tengok dia..nak buat macam mana.
So ini dia.Tan Xin Yong.My Sepet.Wo Ai Ni.Bila teringat balik aku kenal dengan dia memang lawak,haha tapi biar aku je yang tahu.secrect aahh,mane boleh semua nak tau.I really wish i can see rite in front of me.Dan thanks untuk lagu yang you pernah bagi dekat i.Takkan Terpisah by Randy Pangalila dengan Suka Sama Kamu by D'Bagyndas.Act,lagu Suka sama kamu tu dia confess dekat aku.so sweet okay.*poyo budak ni,poyo poyo poyo.


PASTFUTURE
Owner
[eighteen]

Walkie Talkie



My Status
>> PUTRA'S
date :9.7.14
at:10 am


>> NEW LIFE
date : 1/1/15
at: 12pm


>> I miss you :/
date: 21/12/2012
at: 13.13pm

History

  • Will be mising you friend
  • Taktau nak letak title post apa :'(
  • Kan best kalau
  • Rice has become porridge
  • 19.12.12
  • Unable to delete your feeling,please try again
  • Hatiku pening kepala makan ubat pun tak lega-lega
  • Saya gamers.jyeah :)
  • Pembedahan plastik blog aku berjaya :)
  • Batak eh kau ?

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Yaya