Mrs Panda
Mix feelings
Saturday, March 23, 2013 • 04:57 • 0 comments
Assalamualaikum you guys.so today aku sebenarnya taktau nak post pasal apa tapi yang aku tahu aku tengah sedih tapi aku sendiri taktau kenapa.Maybe lagu blog ni yang membuatkan aku cenggini.Entahlah.Aku nak cite something ni,aku join Choral Speaking.aku ni sejak dari primary school dah memang aktif dalam CS ni.so bila dah dapat peluang untuk join balik aku pun,joinlah*ayat memusing*tapi aku taksuka sebab ada Geng Mamat Poyo,geng yang aku gelarkan,dorang tu selalu bajet bagus and over mengalahkan cik tipah jual cekodok belakang rumah.Aku dahlah duduk barisan lelaki lelaki poyo tu.Aku seriously taktau kata form 4 and form 5 bergabung,so this things agak menjatuhkan mood aku. and one more thing,i just my geng,They seriously know me better,walaupun aku kekadang gila tapi dorang still kawan aku dengan ikhlas.Sekarang aku taktau nak gosip/bagitau secrects aku dekat sapa.I miss them . :'(


PASTFUTURE
Owner
[eighteen]

Walkie Talkie



My Status
>> PUTRA'S
date :9.7.14
at:10 am


>> NEW LIFE
date : 1/1/15
at: 12pm


>> I miss you :/
date: 21/12/2012
at: 13.13pm

History

  • Yang Mana Satu Idaman Kalbu? :'(
  • Runningman.Berlari Lelaki? Apakah?
  • Save the date :)
  • Will be mising you friend
  • Taktau nak letak title post apa :'(
  • Kan best kalau
  • Rice has become porridge
  • 19.12.12
  • Unable to delete your feeling,please try again
  • Hatiku pening kepala makan ubat pun tak lega-lega

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Yaya