Mrs Panda
Runningman.Berlari Lelaki? Apakah?
Friday, March 08, 2013 • 02:40 • 0 comments
Assalamualaikum w.b.t kepada semua peminat peminat yang menantikan novel terbaru aku.Otakku mereng otak lu merong mahawangsa*?*so aku nak mintak maaf kepada semua sebab dah lama tak update apa2 dekat blog ni and aku gila rindu dekat blog ni.Disebabkan cikgu sekolah aku yang baik hati dan pemurah memberi kerja rumah yang banyak punya giler aduy punyer ter-ber.Aku jarang online or update.satu lagi sebab patah hati disebabkan seorang lelaki.nama ? biarlah rahsia... *bajet kak ct kau* so actually aku nak post pasal RUNNINGMAN. Runningman ni ialah satu game show yang direka cipta lawak gila bapak gelak guling guling atas tar lori langgar pun taksedar.K tu bagi aku lah,bagi korang korang aku taktau.Dulu serious tau,bila abang aku bukak ke kawan aku suruh tengok aku macam.Aku tanak tengok ah,tapi serious lepas satu episode satu lagi.And Aku suka gila MONDAY COUPLE LOVE THEM Video aku buat untuk MONDAY COUPLE,RUNNINGMAN DAEBAKZCiRgm2I/AAAAAAAAAzY/2LWqf6KFQYM/s1600/tumblr_m47hpi4wK01qas1wko1_500_large.jpg" imageanchor="1" > Korean Name : 런닝맨 English Name : Running Man Revised Romanization : Leonningmaen McCune Reischauer : Lŏnningmaen Concept : Don't walk, Run Genre : Urban Action Variety Show Country : South Korea Producer : Jo Hye Jin, Im Hyung Taek, Kim Ju Hyung Running Time : 70-90 minutes per episode On Air : SBS Channel First Aired : 11 July 2010 Related Show : Good Sunday Starring : K-POP Stars 8 persons Ok ahli dia pulak : Yoo Jae Suk - Yooruce Willis, Yoobocop, Rapper Yoo, Yoomes Bond Kim Jong Kook - The Commander, Sparta Kook, Trainer Kook HaHa - Haroro, Harad Pitt Ji Suk Jin - Big Nose Hyung, Easy Brother (Old Brother) Lee Kwang Soo - Framer Kwang Soo, Easy Brother (Young Brother) Song Joong Ki - Flower Boy, Brain Joong Ki, Song Sibling(Ex members Song Ji Hyo - Ace, Monday Couple (Kang Gary's Girlfriend) Kang Gary - Flat Gary, Monday Couple (Song Ji Hyo's Boyfriend)


PASTFUTURE
Owner
[eighteen]

Walkie Talkie



My Status
>> PUTRA'S
date :9.7.14
at:10 am


>> NEW LIFE
date : 1/1/15
at: 12pm


>> I miss you :/
date: 21/12/2012
at: 13.13pm

History

  • Save the date :)
  • Will be mising you friend
  • Taktau nak letak title post apa :'(
  • Kan best kalau
  • Rice has become porridge
  • 19.12.12
  • Unable to delete your feeling,please try again
  • Hatiku pening kepala makan ubat pun tak lega-lega
  • Saya gamers.jyeah :)
  • Pembedahan plastik blog aku berjaya :)

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Yaya